fbpx

Ad libitum koncept

Events, Gastronomi & Oplevelser

Kære gæst…

Hjertelig velkommen tilbage på NO16 by Happy Event.
Vi har savnet jeres hyggelige besøg de sidste par måneder, men nu må vi endelig ses igen. Vi har justeret lidt mere og tilbyder nu vores ”corona-skræddersyede” koncept.
Vores max kapacitet er nedjusteret til ca. 40-50 gæster alt efter den aktuelle bordsammensætning, dvs. ca. 50% af den normale kapacitet.

I kan vælge imellem at ankomme kl. 17:00 / 18:00 / 19:00, på den måde sikrer vi os en mere glidende ankomst og afrejse.

Dørene åbner 30 min før ankomsttidspunktet så I kan ankomme i god fred og orden, uden kø.

Middagen inkluderer:

– Velkomstbobler, serveret på bordet ved ankomst
– 4 retters menu, serveret ved bordet.
– Vores velkendte vinbuffet, ligeledes serveret ved bordet (der er naturligvis øl og alkoholfrie drikkevarer også).
– Kaffe/the med hjemmelavet sødt, serveret ved bordet.
– Mulighed for tilkøb af gin/tonic og andre lækre drinks / cocktails, hver fredag & lørdag.

Pris

Pris 549,- / person (3 timers arrangement)

Lyst til en time ekstra?

+125,- / person inkl. drikkevarer selvfølgelig (betales på aftenen).

Booking & betaling
Vi har indført online betaling når du booker bord, så vi slipper for kø ved kassen og håndtering af betaling.
Husk at vi har mulighed for private dining i separat lokale såfremt jeres selskab består af 10 personer.

Vi anbefaler alle gæster der har symptomer på covid-19, blive hjemme, af hensyn til de øvrige gæster!

Vi glæder os utrolig meget til at se jer tilbage på NO16 by Happy Event

Har du specielle ønsker?

Skriv gerne en mail til os på info@happyevent.dk


Aktuel Menu

Gældende fra 6/11 til 28/11

FORRET
And – Rødbede – Foie Gras – Estragon

MELLEMRET
Rødtunge – Fennikel – Æggeblomme – Søkoraller

HOVEDRET
Gris – Trøffel – Kål – Timian

DESSERT
Kanel Ris Jordskokker – Kirsebær

Ved allergi m.m. kontakt os på mail med dine ønsker senest dagen før.

Afbestilling
Du kan altid annullere din reservation op til 24 timer før dit besøg via. Dinnerbooking. I din bookingbekræftelse finder du mere information. Hvis du afbestiller din reservation senere end 24 timer før dit besøg, forbeholder vi os retten til at beholde det forudbetalte beløb, da vi allerede har bestilt alle friske råvarer hjem og gjort klar til middagen.


Bryllupfest // Konfirmation // Firmafest // Fødselsdagsfest

Vi har over 15 års erfaring i branchen i organisering og afholdelse af fester samt selskaber. I vores restaurant er der plads til omkring 100 personer alt efter arrangement.

Hvert år afholder vi mange store selskaber af enhver art, hvor vi med glæde tilpasser maden, servicen og rammerne til jeres ønsker. Om det er bryllup, fødselsdag, firmafest, jubilæum, eller andet, så har vi prøvet det mange gange før.

Såfremt I ønsker andre rammer end hvad vi tilbyder i egne lokaler, så samarbejder vi med en række af Aarhus’ bedste venues, hvor vi er i stand til at stå for maden og alt der hører til. Med andre ord er vi i stand til at give jer en skræddersyet pakkeløsning til jeres behov. Vi stiller med glæde personale til rådighed og sørger for alt fra borde, DJ, og bar, til professionelt AV-udstyr.